Musić, T. (2021). Analiza utjecaja odabranih tv reklama telekomunikacijskih operatera na mlade potrošače (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:973574
Musić, Tin. "Analiza utjecaja odabranih tv reklama telekomunikacijskih operatera na mlade potrošače." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:973574
Musić, Tin. "Analiza utjecaja odabranih tv reklama telekomunikacijskih operatera na mlade potrošače." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:973574
Musić, T. (2021). 'Analiza utjecaja odabranih tv reklama telekomunikacijskih operatera na mlade potrošače', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:973574
Musić T. Analiza utjecaja odabranih tv reklama telekomunikacijskih operatera na mlade potrošače [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:973574
T. Musić, "Analiza utjecaja odabranih tv reklama telekomunikacijskih operatera na mlade potrošače", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:973574