prikaz prve stranice dokumenta Analiza utjecaja odabranih tv reklama telekomunikacijskih operatera na mlade potrošače
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Analiza utjecaja odabranih tv reklama telekomunikacijskih operatera na mlade potrošače

Musić, Tin
VERN University

Cite this document

Musić, T. (2021). Analiza utjecaja odabranih tv reklama telekomunikacijskih operatera na mlade potrošače (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:973574

Musić, Tin. "Analiza utjecaja odabranih tv reklama telekomunikacijskih operatera na mlade potrošače." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:973574

Musić, Tin. "Analiza utjecaja odabranih tv reklama telekomunikacijskih operatera na mlade potrošače." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:973574

Musić, T. (2021). 'Analiza utjecaja odabranih tv reklama telekomunikacijskih operatera na mlade potrošače', Master's thesis, VERN University , accessed 18 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:973574

Musić T. Analiza utjecaja odabranih tv reklama telekomunikacijskih operatera na mlade potrošače [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2021 [cited 2021 September 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:973574

T. Musić, "Analiza utjecaja odabranih tv reklama telekomunikacijskih operatera na mlade potrošače", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:973574

Islandora Bookmark - Please login to use this feature