Musić, T. (2021). Analiza utjecaja odabranih tv reklama telekomunikacijskih operatera na mlade potrošače (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:973574
Musić, Tin. "Analiza utjecaja odabranih tv reklama telekomunikacijskih operatera na mlade potrošače." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:973574
Musić, Tin. "Analiza utjecaja odabranih tv reklama telekomunikacijskih operatera na mlade potrošače." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:973574
Musić, T. (2021). 'Analiza utjecaja odabranih tv reklama telekomunikacijskih operatera na mlade potrošače', Master's thesis, VERN University , accessed 20 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:973574
Musić T. Analiza utjecaja odabranih tv reklama telekomunikacijskih operatera na mlade potrošače [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2021 [cited 2024 December 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:973574
T. Musić, "Analiza utjecaja odabranih tv reklama telekomunikacijskih operatera na mlade potrošače", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:973574