Zetaić, I. (2021). Utjecaj društvenih medija na razvoj ženskog poduzetništva u Republici Hrvatskoj (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:329754
Zetaić, Ivana. "Utjecaj društvenih medija na razvoj ženskog poduzetništva u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:329754
Zetaić, Ivana. "Utjecaj društvenih medija na razvoj ženskog poduzetništva u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:329754
Zetaić, I. (2021). 'Utjecaj društvenih medija na razvoj ženskog poduzetništva u Republici Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:329754
Zetaić I. Utjecaj društvenih medija na razvoj ženskog poduzetništva u Republici Hrvatskoj [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:329754
I. Zetaić, "Utjecaj društvenih medija na razvoj ženskog poduzetništva u Republici Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:329754