prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih medija na razvoj ženskog poduzetništva u Republici Hrvatskoj
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj društvenih medija na razvoj ženskog poduzetništva u Republici Hrvatskoj

Zetaić, Ivana
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Zetaić, I. (2021). Utjecaj društvenih medija na razvoj ženskog poduzetništva u Republici Hrvatskoj (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:329754

Zetaić, Ivana. "Utjecaj društvenih medija na razvoj ženskog poduzetništva u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:329754

Zetaić, Ivana. "Utjecaj društvenih medija na razvoj ženskog poduzetništva u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:329754

Zetaić, I. (2021). 'Utjecaj društvenih medija na razvoj ženskog poduzetništva u Republici Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 17.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:329754

Zetaić I. Utjecaj društvenih medija na razvoj ženskog poduzetništva u Republici Hrvatskoj [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 17.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:329754

I. Zetaić, "Utjecaj društvenih medija na razvoj ženskog poduzetništva u Republici Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:329754

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.