Zetaić, I. (2021). Utjecaj društvenih medija na razvoj ženskog poduzetništva u Republici Hrvatskoj (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:329754
Zetaić, Ivana. "Utjecaj društvenih medija na razvoj ženskog poduzetništva u Republici Hrvatskoj." Undergraduate thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:329754
Zetaić, Ivana. "Utjecaj društvenih medija na razvoj ženskog poduzetništva u Republici Hrvatskoj." Undergraduate thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:329754
Zetaić, I. (2021). 'Utjecaj društvenih medija na razvoj ženskog poduzetništva u Republici Hrvatskoj', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:329754
Zetaić I. Utjecaj društvenih medija na razvoj ženskog poduzetništva u Republici Hrvatskoj [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2021 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:329754
I. Zetaić, "Utjecaj društvenih medija na razvoj ženskog poduzetništva u Republici Hrvatskoj", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:329754