prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih medija na razvoj ženskog poduzetništva u Republici Hrvatskoj
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj društvenih medija na razvoj ženskog poduzetništva u Republici Hrvatskoj

Zetaić, Ivana
VERN University

Cite this document

Zetaić, I. (2021). Utjecaj društvenih medija na razvoj ženskog poduzetništva u Republici Hrvatskoj (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:329754

Zetaić, Ivana. "Utjecaj društvenih medija na razvoj ženskog poduzetništva u Republici Hrvatskoj." Undergraduate thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:329754

Zetaić, Ivana. "Utjecaj društvenih medija na razvoj ženskog poduzetništva u Republici Hrvatskoj." Undergraduate thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:329754

Zetaić, I. (2021). 'Utjecaj društvenih medija na razvoj ženskog poduzetništva u Republici Hrvatskoj', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 20 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:329754

Zetaić I. Utjecaj društvenih medija na razvoj ženskog poduzetništva u Republici Hrvatskoj [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2021 [cited 2022 May 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:329754

I. Zetaić, "Utjecaj društvenih medija na razvoj ženskog poduzetništva u Republici Hrvatskoj", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:329754

Please login to the repository to save this object to your list.