Prenkaj, A. M. (2021). Korištenje digitalnog marketinga kao sredstva unapređenja prodaje i promoviranja odabranog obiteljskog poduzeća (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:304833
Prenkaj, Ana Marija. "Korištenje digitalnog marketinga kao sredstva unapređenja prodaje i promoviranja odabranog obiteljskog poduzeća." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:304833
Prenkaj, Ana Marija. "Korištenje digitalnog marketinga kao sredstva unapređenja prodaje i promoviranja odabranog obiteljskog poduzeća." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:304833
Prenkaj, A. M. (2021). 'Korištenje digitalnog marketinga kao sredstva unapređenja prodaje i promoviranja odabranog obiteljskog poduzeća', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 11.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:304833
Prenkaj AM. Korištenje digitalnog marketinga kao sredstva unapređenja prodaje i promoviranja odabranog obiteljskog poduzeća [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 11.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:304833
A. M. Prenkaj, "Korištenje digitalnog marketinga kao sredstva unapređenja prodaje i promoviranja odabranog obiteljskog poduzeća", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:304833