Prenkaj, A. M. (2021). Korištenje digitalnog marketinga kao sredstva unapređenja prodaje i promoviranja odabranog obiteljskog poduzeća (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:304833
Prenkaj, Ana Marija. "Korištenje digitalnog marketinga kao sredstva unapređenja prodaje i promoviranja odabranog obiteljskog poduzeća." Undergraduate thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:304833
Prenkaj, Ana Marija. "Korištenje digitalnog marketinga kao sredstva unapređenja prodaje i promoviranja odabranog obiteljskog poduzeća." Undergraduate thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:304833
Prenkaj, A. M. (2021). 'Korištenje digitalnog marketinga kao sredstva unapređenja prodaje i promoviranja odabranog obiteljskog poduzeća', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:304833
Prenkaj AM. Korištenje digitalnog marketinga kao sredstva unapređenja prodaje i promoviranja odabranog obiteljskog poduzeća [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2021 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:304833
A. M. Prenkaj, "Korištenje digitalnog marketinga kao sredstva unapređenja prodaje i promoviranja odabranog obiteljskog poduzeća", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:304833