prikaz prve stranice dokumenta Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda

Ileković, Lea
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Ileković, L. (2018). Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186

Ileković, Lea. "Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186

Ileković, Lea. "Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186

Ileković, L. (2018). 'Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 21.10.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186

Ileković L. Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 21.10.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186

L. Ileković, "Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.