Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda

Lea Ileković (2018)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad

Ileković, L. (2018). Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186

Ileković, Lea. "Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186

Ileković, Lea. "Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186

Ileković, L. (2018). 'Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, citirano: 25.01.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186

Ileković L. Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 25.01.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186

L. Ileković, "Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.