prikaz prve stranice dokumenta Analiza ponašanja potrošača prilikom odabira turističke agencije
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza ponašanja potrošača prilikom odabira turističke agencije

Triska, Matej
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Triska, M. (2020). Analiza ponašanja potrošača prilikom odabira turističke agencije (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:852863

Triska, Matej. "Analiza ponašanja potrošača prilikom odabira turističke agencije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:852863

Triska, Matej. "Analiza ponašanja potrošača prilikom odabira turističke agencije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:852863

Triska, M. (2020). 'Analiza ponašanja potrošača prilikom odabira turističke agencije', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:852863

Triska M. Analiza ponašanja potrošača prilikom odabira turističke agencije [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:852863

M. Triska, "Analiza ponašanja potrošača prilikom odabira turističke agencije", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:852863

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.