Žilić, D. (2020). Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:138730
Žilić, Damir. "Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:138730
Žilić, Damir. "Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:138730
Žilić, D. (2020). 'Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:138730
Žilić D. Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:138730
D. Žilić, "Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:138730