prikaz prve stranice dokumenta Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen

Žilić, Damir
VERN University of Applied Sciences

Cite this document

Žilić, D. (2020). Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:138730

Žilić, Damir. "Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:138730

Žilić, Damir. "Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:138730

Žilić, D. (2020). 'Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 06 March 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:138730

Žilić D. Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2020 [cited 2021 March 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:138730

D. Žilić, "Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:138730

Islandora Bookmark - Please login to use this feature