Žilić, D. (2020). Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:138730
Žilić, Damir. "Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen." Undergraduate thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:138730
Žilić, Damir. "Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen." Undergraduate thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:138730
Žilić, D. (2020). 'Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:138730
Žilić D. Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2020 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:138730
D. Žilić, "Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:138730