prikaz prve stranice dokumenta Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen

Žilić, Damir
VERN University

Cite this document

Žilić, D. (2020). Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:138730

Žilić, Damir. "Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen." Undergraduate thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:138730

Žilić, Damir. "Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen." Undergraduate thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:138730

Žilić, D. (2020). 'Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 17 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:138730

Žilić D. Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2020 [cited 2021 September 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:138730

D. Žilić, "Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:138730

Islandora Bookmark - Please login to use this feature