prikaz prve stranice dokumenta Uloga društvenih medija u promociji odabranih političkih stranaka na parlamentarnim izborima 2020. godine
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga društvenih medija u promociji odabranih političkih stranaka na parlamentarnim izborima 2020. godine

Rajčić, Lucija
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Rajčić, L. (2020). Uloga društvenih medija u promociji odabranih političkih stranaka na parlamentarnim izborima 2020. godine (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:047635

Rajčić, Lucija. "Uloga društvenih medija u promociji odabranih političkih stranaka na parlamentarnim izborima 2020. godine." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:047635

Rajčić, Lucija. "Uloga društvenih medija u promociji odabranih političkih stranaka na parlamentarnim izborima 2020. godine." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:047635

Rajčić, L. (2020). 'Uloga društvenih medija u promociji odabranih političkih stranaka na parlamentarnim izborima 2020. godine', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 14.06.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:047635

Rajčić L. Uloga društvenih medija u promociji odabranih političkih stranaka na parlamentarnim izborima 2020. godine [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 14.06.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:047635

L. Rajčić, "Uloga društvenih medija u promociji odabranih političkih stranaka na parlamentarnim izborima 2020. godine", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:047635

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.