prikaz prve stranice dokumenta Uloga društvenih medija u promociji odabranih političkih stranaka na parlamentarnim izborima 2020. godine
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Uloga društvenih medija u promociji odabranih političkih stranaka na parlamentarnim izborima 2020. godine

Rajčić, Lucija
VERN University

Cite this document

Rajčić, L. (2020). Uloga društvenih medija u promociji odabranih političkih stranaka na parlamentarnim izborima 2020. godine (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:047635

Rajčić, Lucija. "Uloga društvenih medija u promociji odabranih političkih stranaka na parlamentarnim izborima 2020. godine." Undergraduate thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:047635

Rajčić, Lucija. "Uloga društvenih medija u promociji odabranih političkih stranaka na parlamentarnim izborima 2020. godine." Undergraduate thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:047635

Rajčić, L. (2020). 'Uloga društvenih medija u promociji odabranih političkih stranaka na parlamentarnim izborima 2020. godine', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 15 May 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:047635

Rajčić L. Uloga društvenih medija u promociji odabranih političkih stranaka na parlamentarnim izborima 2020. godine [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2020 [cited 2021 May 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:047635

L. Rajčić, "Uloga društvenih medija u promociji odabranih političkih stranaka na parlamentarnim izborima 2020. godine", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:047635

Islandora Bookmark - Please login to use this feature