prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj Instagrama na promociju brenda Gymshark
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj Instagrama na promociju brenda Gymshark

Telišman, Patricia
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Telišman, P. (2020). Utjecaj Instagrama na promociju brenda Gymshark (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:863074

Telišman, Patricia. "Utjecaj Instagrama na promociju brenda Gymshark." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:863074

Telišman, Patricia. "Utjecaj Instagrama na promociju brenda Gymshark." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:863074

Telišman, P. (2020). 'Utjecaj Instagrama na promociju brenda Gymshark', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:863074

Telišman P. Utjecaj Instagrama na promociju brenda Gymshark [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:863074

P. Telišman, "Utjecaj Instagrama na promociju brenda Gymshark", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:863074

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.