Varga, D. (2020). Uloga blogova i društvenih mreža u promociji gastronomskog turizma na primjeru izabrane destinacije (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:734758
Varga, Dunja. "Uloga blogova i društvenih mreža u promociji gastronomskog turizma na primjeru izabrane destinacije." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:734758
Varga, Dunja. "Uloga blogova i društvenih mreža u promociji gastronomskog turizma na primjeru izabrane destinacije." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:734758
Varga, D. (2020). 'Uloga blogova i društvenih mreža u promociji gastronomskog turizma na primjeru izabrane destinacije', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:734758
Varga D. Uloga blogova i društvenih mreža u promociji gastronomskog turizma na primjeru izabrane destinacije [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:734758
D. Varga, "Uloga blogova i društvenih mreža u promociji gastronomskog turizma na primjeru izabrane destinacije", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:734758