Martinušić, S. (2020). Analiza poslovnog modela njemačke turističke agencije specijalizirane za putovanja u Hrvatsku (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:304486
Martinušić, Sara. "Analiza poslovnog modela njemačke turističke agencije specijalizirane za putovanja u Hrvatsku." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:304486
Martinušić, Sara. "Analiza poslovnog modela njemačke turističke agencije specijalizirane za putovanja u Hrvatsku." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:304486
Martinušić, S. (2020). 'Analiza poslovnog modela njemačke turističke agencije specijalizirane za putovanja u Hrvatsku', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:304486
Martinušić S. Analiza poslovnog modela njemačke turističke agencije specijalizirane za putovanja u Hrvatsku [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:304486
S. Martinušić, "Analiza poslovnog modela njemačke turističke agencije specijalizirane za putovanja u Hrvatsku", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:304486