undergraduate thesis
Analiza poslovnog modela njemačke turističke agencije specijalizirane za putovanja u Hrvatsku

Martinušić, Sara
VERN University

Cite this document

Martinušić, S. (2020). Analiza poslovnog modela njemačke turističke agencije specijalizirane za putovanja u Hrvatsku (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:304486

Martinušić, Sara. "Analiza poslovnog modela njemačke turističke agencije specijalizirane za putovanja u Hrvatsku." Undergraduate thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:304486

Martinušić, Sara. "Analiza poslovnog modela njemačke turističke agencije specijalizirane za putovanja u Hrvatsku." Undergraduate thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:304486

Martinušić, S. (2020). 'Analiza poslovnog modela njemačke turističke agencije specijalizirane za putovanja u Hrvatsku', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 17 April 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:304486

Martinušić S. Analiza poslovnog modela njemačke turističke agencije specijalizirane za putovanja u Hrvatsku [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2020 [cited 2021 April 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:304486

S. Martinušić, "Analiza poslovnog modela njemačke turističke agencije specijalizirane za putovanja u Hrvatsku", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:304486

Islandora Bookmark - Please login to use this feature