Marković, M. (2020). Analiza korporativnog poduzetništva na primjeru poduzeća Farmasi Cosmetics (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:222238
Marković, Manuel. "Analiza korporativnog poduzetništva na primjeru poduzeća Farmasi Cosmetics." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:222238
Marković, Manuel. "Analiza korporativnog poduzetništva na primjeru poduzeća Farmasi Cosmetics." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:222238
Marković, M. (2020). 'Analiza korporativnog poduzetništva na primjeru poduzeća Farmasi Cosmetics', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:222238
Marković M. Analiza korporativnog poduzetništva na primjeru poduzeća Farmasi Cosmetics [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:222238
M. Marković, "Analiza korporativnog poduzetništva na primjeru poduzeća Farmasi Cosmetics", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:222238