Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona
Veleučilište VERN
Heim Žvan, G. (2020). Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:521189
Heim Žvan, Goranka. "Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:521189
Heim Žvan, Goranka. "Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:521189
Heim Žvan, G. (2020). 'Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, citirano: 02.03.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:521189
Heim Žvan G. Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2020 [pristupljeno 02.03.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:521189
G. Heim Žvan, "Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:521189
Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.