Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona
Sveučilište VERN
Heim Žvan, G. (2020). Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:521189
Heim Žvan, Goranka. "Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:521189
Heim Žvan, Goranka. "Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:521189
Heim Žvan, G. (2020). 'Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:521189
Heim Žvan G. Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:521189
G. Heim Žvan, "Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:521189
Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.