prikaz prve stranice dokumenta Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona

Heim Žvan, Goranka
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Heim Žvan, G. (2020). Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:521189

Heim Žvan, Goranka. "Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:521189

Heim Žvan, Goranka. "Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:521189

Heim Žvan, G. (2020). 'Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 14.06.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:521189

Heim Žvan G. Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 14.06.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:521189

G. Heim Žvan, "Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:521189

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.