prikaz prve stranice dokumenta Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona

Heim Žvan, Goranka
VERN University

Cite this document

Heim Žvan, G. (2020). Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:521189

Heim Žvan, Goranka. "Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona." Master's thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:521189

Heim Žvan, Goranka. "Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona." Master's thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:521189

Heim Žvan, G. (2020). 'Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona', Master's thesis, VERN University , accessed 17 February 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:521189

Heim Žvan G. Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2020 [cited 2024 February 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:521189

G. Heim Žvan, "Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:521189

Please login to the repository to save this object to your list.