Maričić, Z. H. (2020). Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:496975
Maričić, Zoe Hana. "Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:496975
Maričić, Zoe Hana. "Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:496975
Maričić, Z. H. (2020). 'Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:496975
Maričić ZH. Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:496975
Z. H. Maričić, "Društvene mreže kao promocijski alat na primjeru odabrane tvrtke", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:496975