završni rad
Uloga komunikacije gastro festivala kao dio brendiranja Turopolja, studija slučaja: Gastro Turopolja

Mirela Kotrman (2018)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad...

Kotrman, M. (2018). Uloga komunikacije gastro festivala kao dio brendiranja Turopolja, studija slučaja: Gastro Turopolja (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:141746

Kotrman, Mirela. "Uloga komunikacije gastro festivala kao dio brendiranja Turopolja, studija slučaja: Gastro Turopolja." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:141746

Kotrman, Mirela. "Uloga komunikacije gastro festivala kao dio brendiranja Turopolja, studija slučaja: Gastro Turopolja." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:141746

Kotrman, M. (2018). 'Uloga komunikacije gastro festivala kao dio brendiranja Turopolja, studija slučaja: Gastro Turopolja', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 19.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:141746

Kotrman M. Uloga komunikacije gastro festivala kao dio brendiranja Turopolja, studija slučaja: Gastro Turopolja [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 19.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:141746

M. Kotrman, "Uloga komunikacije gastro festivala kao dio brendiranja Turopolja, studija slučaja: Gastro Turopolja", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:141746