Topić, G. (2020). Stavovi i ponašanje potrošača u višekanalnoj prodajnoj strategiji na primjeru dekorativne kozmetike (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:583146
Topić, Gabrijela. "Stavovi i ponašanje potrošača u višekanalnoj prodajnoj strategiji na primjeru dekorativne kozmetike." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:583146
Topić, Gabrijela. "Stavovi i ponašanje potrošača u višekanalnoj prodajnoj strategiji na primjeru dekorativne kozmetike." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:583146
Topić, G. (2020). 'Stavovi i ponašanje potrošača u višekanalnoj prodajnoj strategiji na primjeru dekorativne kozmetike', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:583146
Topić G. Stavovi i ponašanje potrošača u višekanalnoj prodajnoj strategiji na primjeru dekorativne kozmetike [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:583146
G. Topić, "Stavovi i ponašanje potrošača u višekanalnoj prodajnoj strategiji na primjeru dekorativne kozmetike", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:583146