Topić, G. (2020). Stavovi i ponašanje potrošača u višekanalnoj prodajnoj strategiji na primjeru dekorativne kozmetike (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:583146
Topić, Gabrijela. "Stavovi i ponašanje potrošača u višekanalnoj prodajnoj strategiji na primjeru dekorativne kozmetike." Master's thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:583146
Topić, Gabrijela. "Stavovi i ponašanje potrošača u višekanalnoj prodajnoj strategiji na primjeru dekorativne kozmetike." Master's thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:583146
Topić, G. (2020). 'Stavovi i ponašanje potrošača u višekanalnoj prodajnoj strategiji na primjeru dekorativne kozmetike', Master's thesis, VERN University , accessed 10 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:583146
Topić G. Stavovi i ponašanje potrošača u višekanalnoj prodajnoj strategiji na primjeru dekorativne kozmetike [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2020 [cited 2024 November 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:583146
G. Topić, "Stavovi i ponašanje potrošača u višekanalnoj prodajnoj strategiji na primjeru dekorativne kozmetike", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:583146