prikaz prve stranice dokumenta Stavovi i ponašanje potrošača u višekanalnoj prodajnoj strategiji na primjeru dekorativne kozmetike
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Stavovi i ponašanje potrošača u višekanalnoj prodajnoj strategiji na primjeru dekorativne kozmetike

Topić, Gabrijela
VERN University of Applied Sciences

Cite this document

Topić, G. (2020). Stavovi i ponašanje potrošača u višekanalnoj prodajnoj strategiji na primjeru dekorativne kozmetike (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:583146

Topić, Gabrijela. "Stavovi i ponašanje potrošača u višekanalnoj prodajnoj strategiji na primjeru dekorativne kozmetike." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:583146

Topić, Gabrijela. "Stavovi i ponašanje potrošača u višekanalnoj prodajnoj strategiji na primjeru dekorativne kozmetike." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:583146

Topić, G. (2020). 'Stavovi i ponašanje potrošača u višekanalnoj prodajnoj strategiji na primjeru dekorativne kozmetike', Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 22 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:583146

Topić G. Stavovi i ponašanje potrošača u višekanalnoj prodajnoj strategiji na primjeru dekorativne kozmetike [Master's thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2020 [cited 2020 September 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:583146

G. Topić, "Stavovi i ponašanje potrošača u višekanalnoj prodajnoj strategiji na primjeru dekorativne kozmetike", Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:583146

Islandora Bookmark - Please login to use this feature