Kučko, M. (2020). Utjecaj korištenja društvenih mreža na atraktivnost turističke destinacije - studija slučaja Grada Zagreba (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:576324
Kučko, Marko. "Utjecaj korištenja društvenih mreža na atraktivnost turističke destinacije - studija slučaja Grada Zagreba." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:576324
Kučko, Marko. "Utjecaj korištenja društvenih mreža na atraktivnost turističke destinacije - studija slučaja Grada Zagreba." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:576324
Kučko, M. (2020). 'Utjecaj korištenja društvenih mreža na atraktivnost turističke destinacije - studija slučaja Grada Zagreba', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 12.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:576324
Kučko M. Utjecaj korištenja društvenih mreža na atraktivnost turističke destinacije - studija slučaja Grada Zagreba [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 12.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:576324
M. Kučko, "Utjecaj korištenja društvenih mreža na atraktivnost turističke destinacije - studija slučaja Grada Zagreba", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:576324