prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj korištenja društvenih mreža na atraktivnost turističke destinacije - studija slučaja Grada Zagreba
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj korištenja društvenih mreža na atraktivnost turističke destinacije - studija slučaja Grada Zagreba

Kučko, Marko
VERN University

Cite this document

Kučko, M. (2020). Utjecaj korištenja društvenih mreža na atraktivnost turističke destinacije - studija slučaja Grada Zagreba (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:576324

Kučko, Marko. "Utjecaj korištenja društvenih mreža na atraktivnost turističke destinacije - studija slučaja Grada Zagreba." Master's thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:576324

Kučko, Marko. "Utjecaj korištenja društvenih mreža na atraktivnost turističke destinacije - studija slučaja Grada Zagreba." Master's thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:576324

Kučko, M. (2020). 'Utjecaj korištenja društvenih mreža na atraktivnost turističke destinacije - studija slučaja Grada Zagreba', Master's thesis, VERN University , accessed 30 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:576324

Kučko M. Utjecaj korištenja društvenih mreža na atraktivnost turističke destinacije - studija slučaja Grada Zagreba [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2020 [cited 2024 December 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:576324

M. Kučko, "Utjecaj korištenja društvenih mreža na atraktivnost turističke destinacije - studija slučaja Grada Zagreba", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:576324

Please login to the repository to save this object to your list.