Bajić, M. (2020). Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710716
Bajić, Matej. "Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710716
Bajić, Matej. "Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710716
Bajić, M. (2020). 'Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710716
Bajić M. Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710716
M. Bajić, "Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710716