prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu

Bajić, Matej (2020)
Veleučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Bajić, M. (2020). Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710716

Bajić, Matej. "Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu." Završni rad, Veleučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710716

Bajić, Matej. "Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu." Završni rad, Veleučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710716

Bajić, M. (2020). 'Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 03.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710716

Bajić M. Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2020 [pristupljeno 03.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710716

M. Bajić, "Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710716

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.