Bajić, M. (2020). Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710716
Bajić, Matej. "Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu." Undergraduate thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710716
Bajić, Matej. "Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu." Undergraduate thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710716
Bajić, M. (2020). 'Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 09 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710716
Bajić M. Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2020 [cited 2024 November 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710716
M. Bajić, "Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710716