prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu

Bajić, Matej
VERN University

Cite this document

Bajić, M. (2020). Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710716

Bajić, Matej. "Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu." Undergraduate thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710716

Bajić, Matej. "Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu." Undergraduate thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710716

Bajić, M. (2020). 'Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 09 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710716

Bajić M. Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2020 [cited 2024 November 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710716

M. Bajić, "Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710716

Please login to the repository to save this object to your list.