prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu

Bajić, Matej (2020)
VERN University of Applied Sciences

Cite this document

Bajić, M. (2020). Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710716

Bajić, Matej. "Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710716

Bajić, Matej. "Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710716

Bajić, M. (2020). 'Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 11 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710716

Bajić M. Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2020 [cited 2020 July 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710716

M. Bajić, "Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710716

Islandora Bookmark - Please login to use this feature