Čobanković, E. (2020). Analiza integriranog marketinškog komuniciranja hrvatskih vinarija u funkciji unapređenja promocijske strategije odabrane vinarije (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:554801
Čobanković, Ema. "Analiza integriranog marketinškog komuniciranja hrvatskih vinarija u funkciji unapređenja promocijske strategije odabrane vinarije." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:554801
Čobanković, Ema. "Analiza integriranog marketinškog komuniciranja hrvatskih vinarija u funkciji unapređenja promocijske strategije odabrane vinarije." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:554801
Čobanković, E. (2020). 'Analiza integriranog marketinškog komuniciranja hrvatskih vinarija u funkciji unapređenja promocijske strategije odabrane vinarije', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 06.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:554801
Čobanković E. Analiza integriranog marketinškog komuniciranja hrvatskih vinarija u funkciji unapređenja promocijske strategije odabrane vinarije [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 06.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:554801
E. Čobanković, "Analiza integriranog marketinškog komuniciranja hrvatskih vinarija u funkciji unapređenja promocijske strategije odabrane vinarije", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:554801