prikaz prve stranice dokumenta Analiza integriranog marketinškog komuniciranja hrvatskih vinarija u funkciji unapređenja promocijske strategije odabrane vinarije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Analiza integriranog marketinškog komuniciranja hrvatskih vinarija u funkciji unapređenja promocijske strategije odabrane vinarije

Čobanković, Ema
VERN University

Cite this document

Čobanković, E. (2020). Analiza integriranog marketinškog komuniciranja hrvatskih vinarija u funkciji unapređenja promocijske strategije odabrane vinarije (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:554801

Čobanković, Ema. "Analiza integriranog marketinškog komuniciranja hrvatskih vinarija u funkciji unapređenja promocijske strategije odabrane vinarije." Master's thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:554801

Čobanković, Ema. "Analiza integriranog marketinškog komuniciranja hrvatskih vinarija u funkciji unapređenja promocijske strategije odabrane vinarije." Master's thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:554801

Čobanković, E. (2020). 'Analiza integriranog marketinškog komuniciranja hrvatskih vinarija u funkciji unapređenja promocijske strategije odabrane vinarije', Master's thesis, VERN University , accessed 02 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:554801

Čobanković E. Analiza integriranog marketinškog komuniciranja hrvatskih vinarija u funkciji unapređenja promocijske strategije odabrane vinarije [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2020 [cited 2024 December 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:554801

E. Čobanković, "Analiza integriranog marketinškog komuniciranja hrvatskih vinarija u funkciji unapređenja promocijske strategije odabrane vinarije", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:554801

Please login to the repository to save this object to your list.