Čobanković, E. (2020). Analiza integriranog marketinškog komuniciranja hrvatskih vinarija u funkciji unapređenja promocijske strategije odabrane vinarije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:554801
Čobanković, Ema. "Analiza integriranog marketinškog komuniciranja hrvatskih vinarija u funkciji unapređenja promocijske strategije odabrane vinarije." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:554801
Čobanković, Ema. "Analiza integriranog marketinškog komuniciranja hrvatskih vinarija u funkciji unapređenja promocijske strategije odabrane vinarije." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:554801
Čobanković, E. (2020). 'Analiza integriranog marketinškog komuniciranja hrvatskih vinarija u funkciji unapređenja promocijske strategije odabrane vinarije', Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 26 January 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:554801
Čobanković E. Analiza integriranog marketinškog komuniciranja hrvatskih vinarija u funkciji unapređenja promocijske strategije odabrane vinarije [Master's thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2020 [cited 2021 January 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:554801
E. Čobanković, "Analiza integriranog marketinškog komuniciranja hrvatskih vinarija u funkciji unapređenja promocijske strategije odabrane vinarije", Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:554801