prikaz prve stranice dokumenta Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje

Piplica, Josipa
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Piplica, J. (2020). Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:945592

Piplica, Josipa. "Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:945592

Piplica, Josipa. "Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:945592

Piplica, J. (2020). 'Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 12.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:945592

Piplica J. Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 12.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:945592

J. Piplica, "Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:945592

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.