Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje

Josipa Piplica (2020)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad

Piplica, J. (2020). Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:945592

Piplica, Josipa. "Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:945592

Piplica, Josipa. "Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:945592

Piplica, J. (2020). 'Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, citirano: 17.02.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:945592

Piplica J. Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2020 [pristupljeno 17.02.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:945592

J. Piplica, "Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:945592

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.