Piplica, J. (2020). Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:945592
Piplica, Josipa. "Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:945592
Piplica, Josipa. "Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:945592
Piplica, J. (2020). 'Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:945592
Piplica J. Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:945592
J. Piplica, "Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:945592