Piplica, J. (2020). Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:945592
Piplica, Josipa. "Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:945592
Piplica, Josipa. "Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:945592
Piplica, J. (2020). 'Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje', Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 03 March 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:945592
Piplica J. Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje [Master's thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2020 [cited 2021 March 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:945592
J. Piplica, "Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje", Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:945592