prikaz prve stranice dokumenta Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje

Piplica, Josipa
VERN University

Cite this document

Piplica, J. (2020). Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:945592

Piplica, Josipa. "Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje." Master's thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:945592

Piplica, Josipa. "Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje." Master's thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:945592

Piplica, J. (2020). 'Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje', Master's thesis, VERN University , accessed 08 May 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:945592

Piplica J. Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2020 [cited 2021 May 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:945592

J. Piplica, "Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:945592

Islandora Bookmark - Please login to use this feature