prikaz prve stranice dokumenta Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje

Piplica, Josipa
VERN University

Cite this document

Piplica, J. (2020). Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:945592

Piplica, Josipa. "Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje." Master's thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:945592

Piplica, Josipa. "Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje." Master's thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:945592

Piplica, J. (2020). 'Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje', Master's thesis, VERN University , accessed 25 September 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:945592

Piplica J. Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2020 [cited 2022 September 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:945592

J. Piplica, "Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:945592

Please login to the repository to save this object to your list.