Pristup korisnicima matične ustanove
Primjena koncepta integrirane marketinške komunikacije u odabranom ugostiteljskom objektu
Veleučilište VERN
APA 6th Edition Špišić, B. (2019). Primjena koncepta integrirane marketinške komunikacije u odabranom ugostiteljskom objektu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:924439
MLA 8th Edition Špišić, Bruno. "Primjena koncepta integrirane marketinške komunikacije u odabranom ugostiteljskom objektu." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:924439
Chicago 17th Edition Špišić, Bruno. "Primjena koncepta integrirane marketinške komunikacije u odabranom ugostiteljskom objektu." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:924439
Harvard Špišić, B. (2019). 'Primjena koncepta integrirane marketinške komunikacije u odabranom ugostiteljskom objektu', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 25.01.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:924439
Vancouver Špišić B. Primjena koncepta integrirane marketinške komunikacije u odabranom ugostiteljskom objektu [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 25.01.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:924439
IEEE B. Špišić, "Primjena koncepta integrirane marketinške komunikacije u odabranom ugostiteljskom objektu", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:924439
Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.
Podaci o radu