završni rad
Potencijali i mogućnost brendiranja nematerijalne kulturne baštine na primjeru šibenskog botuna

Ivana Schildenfeld (2018)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad

Schildenfeld, I. (2018). Potencijali i mogućnost brendiranja nematerijalne kulturne baštine na primjeru šibenskog botuna (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:315072

Schildenfeld, Ivana. "Potencijali i mogućnost brendiranja nematerijalne kulturne baštine na primjeru šibenskog botuna." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:315072

Schildenfeld, Ivana. "Potencijali i mogućnost brendiranja nematerijalne kulturne baštine na primjeru šibenskog botuna." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:315072

Schildenfeld, I. (2018). 'Potencijali i mogućnost brendiranja nematerijalne kulturne baštine na primjeru šibenskog botuna', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 23.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:315072

Schildenfeld I. Potencijali i mogućnost brendiranja nematerijalne kulturne baštine na primjeru šibenskog botuna [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 23.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:315072

I. Schildenfeld, "Potencijali i mogućnost brendiranja nematerijalne kulturne baštine na primjeru šibenskog botuna", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:315072