undergraduate thesis
The possibilities and potentials of branding intangible heritage on the example of Šibenik Button

Ivana Schildenfeld (2018)
VERN University of Applied Sciences
Cite this document

Schildenfeld, I. (2018). Potencijali i mogućnost brendiranja nematerijalne kulturne baštine na primjeru šibenskog botuna (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:315072

Schildenfeld, Ivana. "Potencijali i mogućnost brendiranja nematerijalne kulturne baštine na primjeru šibenskog botuna." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:315072

Schildenfeld, Ivana. "Potencijali i mogućnost brendiranja nematerijalne kulturne baštine na primjeru šibenskog botuna." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:315072

Schildenfeld, I. (2018). 'Potencijali i mogućnost brendiranja nematerijalne kulturne baštine na primjeru šibenskog botuna', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 23 September 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:315072

Schildenfeld I. Potencijali i mogućnost brendiranja nematerijalne kulturne baštine na primjeru šibenskog botuna [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2018 [cited 2019 September 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:315072

I. Schildenfeld, "Potencijali i mogućnost brendiranja nematerijalne kulturne baštine na primjeru šibenskog botuna", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:315072