prikaz prve stranice dokumenta Potencijali i mogućnost brendiranja nematerijalne kulturne baštine na primjeru šibenskog botuna
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Potencijali i mogućnost brendiranja nematerijalne kulturne baštine na primjeru šibenskog botuna

Schildenfeld, Ivana (2018)
VERN University of Applied Sciences

Cite this document

Schildenfeld, I. (2018). Potencijali i mogućnost brendiranja nematerijalne kulturne baštine na primjeru šibenskog botuna (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:315072

Schildenfeld, Ivana. "Potencijali i mogućnost brendiranja nematerijalne kulturne baštine na primjeru šibenskog botuna." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:315072

Schildenfeld, Ivana. "Potencijali i mogućnost brendiranja nematerijalne kulturne baštine na primjeru šibenskog botuna." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:315072

Schildenfeld, I. (2018). 'Potencijali i mogućnost brendiranja nematerijalne kulturne baštine na primjeru šibenskog botuna', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 12 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:315072

Schildenfeld I. Potencijali i mogućnost brendiranja nematerijalne kulturne baštine na primjeru šibenskog botuna [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2018 [cited 2020 July 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:315072

I. Schildenfeld, "Potencijali i mogućnost brendiranja nematerijalne kulturne baštine na primjeru šibenskog botuna", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:315072

Islandora Bookmark - Please login to use this feature