undergraduate thesis
The possibilities and potentials of branding intangible heritage on the example of Šibenik Button

Ivana Schildenfeld (2018)
VERN University of Applied Sciences
Cite this document...

Schildenfeld, I. (2018). Potencijali i mogućnost brendiranja nematerijalne kulturne baštine na primjeru šibenskog botuna (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:315072

Schildenfeld, Ivana. "Potencijali i mogućnost brendiranja nematerijalne kulturne baštine na primjeru šibenskog botuna." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:315072

Schildenfeld, Ivana. "Potencijali i mogućnost brendiranja nematerijalne kulturne baštine na primjeru šibenskog botuna." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:315072

Schildenfeld, I. (2018). 'Potencijali i mogućnost brendiranja nematerijalne kulturne baštine na primjeru šibenskog botuna', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 20 April 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:315072

Schildenfeld I. Potencijali i mogućnost brendiranja nematerijalne kulturne baštine na primjeru šibenskog botuna [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2018 [cited 2019 April 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:315072

I. Schildenfeld, "Potencijali i mogućnost brendiranja nematerijalne kulturne baštine na primjeru šibenskog botuna", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:315072