prikaz prve stranice dokumenta Komparativna analiza percepcije etičnosti marketinških komunikacija s aspekta oglašivača i potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Komparativna analiza percepcije etičnosti marketinških komunikacija s aspekta oglašivača i potrošača

Perković, Petra (2019)
Veleučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Perković, P. (2019). Komparativna analiza percepcije etičnosti marketinških komunikacija s aspekta oglašivača i potrošača (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:600015

Perković, Petra. "Komparativna analiza percepcije etičnosti marketinških komunikacija s aspekta oglašivača i potrošača." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:600015

Perković, Petra. "Komparativna analiza percepcije etičnosti marketinških komunikacija s aspekta oglašivača i potrošača." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:600015

Perković, P. (2019). 'Komparativna analiza percepcije etičnosti marketinških komunikacija s aspekta oglašivača i potrošača', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, citirano: 11.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:600015

Perković P. Komparativna analiza percepcije etičnosti marketinških komunikacija s aspekta oglašivača i potrošača [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 11.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:600015

P. Perković, "Komparativna analiza percepcije etičnosti marketinških komunikacija s aspekta oglašivača i potrošača", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:600015

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.