prikaz prve stranice dokumenta Komparativna analiza percepcije etičnosti marketinških komunikacija s aspekta oglašivača i potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Komparativna analiza percepcije etičnosti marketinških komunikacija s aspekta oglašivača i potrošača

Perković, Petra
VERN University of Applied Sciences

Cite this document

Perković, P. (2019). Komparativna analiza percepcije etičnosti marketinških komunikacija s aspekta oglašivača i potrošača (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:600015

Perković, Petra. "Komparativna analiza percepcije etičnosti marketinških komunikacija s aspekta oglašivača i potrošača." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:600015

Perković, Petra. "Komparativna analiza percepcije etičnosti marketinških komunikacija s aspekta oglašivača i potrošača." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:600015

Perković, P. (2019). 'Komparativna analiza percepcije etičnosti marketinških komunikacija s aspekta oglašivača i potrošača', Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 29 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:600015

Perković P. Komparativna analiza percepcije etičnosti marketinških komunikacija s aspekta oglašivača i potrošača [Master's thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2019 [cited 2020 September 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:600015

P. Perković, "Komparativna analiza percepcije etičnosti marketinških komunikacija s aspekta oglašivača i potrošača", Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:600015

Islandora Bookmark - Please login to use this feature