prikaz prve stranice dokumenta Komparativna analiza percepcije etičnosti marketinških komunikacija s aspekta oglašivača i potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Komparativna analiza percepcije etičnosti marketinških komunikacija s aspekta oglašivača i potrošača

Perković, Petra
VERN University

Cite this document

Perković, P. (2019). Komparativna analiza percepcije etičnosti marketinških komunikacija s aspekta oglašivača i potrošača (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:600015

Perković, Petra. "Komparativna analiza percepcije etičnosti marketinških komunikacija s aspekta oglašivača i potrošača." Master's thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:600015

Perković, Petra. "Komparativna analiza percepcije etičnosti marketinških komunikacija s aspekta oglašivača i potrošača." Master's thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:600015

Perković, P. (2019). 'Komparativna analiza percepcije etičnosti marketinških komunikacija s aspekta oglašivača i potrošača', Master's thesis, VERN University , accessed 17 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:600015

Perković P. Komparativna analiza percepcije etičnosti marketinških komunikacija s aspekta oglašivača i potrošača [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2021 September 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:600015

P. Perković, "Komparativna analiza percepcije etičnosti marketinških komunikacija s aspekta oglašivača i potrošača", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:600015

Islandora Bookmark - Please login to use this feature