Perković, P. (2019). Komparativna analiza percepcije etičnosti marketinških komunikacija s aspekta oglašivača i potrošača (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:600015
Perković, Petra. "Komparativna analiza percepcije etičnosti marketinških komunikacija s aspekta oglašivača i potrošača." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:600015
Perković, Petra. "Komparativna analiza percepcije etičnosti marketinških komunikacija s aspekta oglašivača i potrošača." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:600015
Perković, P. (2019). 'Komparativna analiza percepcije etičnosti marketinških komunikacija s aspekta oglašivača i potrošača', Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 16 January 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:600015
Perković P. Komparativna analiza percepcije etičnosti marketinških komunikacija s aspekta oglašivača i potrošača [Master's thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2019 [cited 2021 January 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:600015
P. Perković, "Komparativna analiza percepcije etičnosti marketinških komunikacija s aspekta oglašivača i potrošača", Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:600015