Grubišić, M. (2019). Proces brendiranja i promocije grada Vukovara kao turističke destinacije (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:698953
Grubišić, Matea. "Proces brendiranja i promocije grada Vukovara kao turističke destinacije." Master's thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:698953
Grubišić, Matea. "Proces brendiranja i promocije grada Vukovara kao turističke destinacije." Master's thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:698953
Grubišić, M. (2019). 'Proces brendiranja i promocije grada Vukovara kao turističke destinacije', Master's thesis, VERN University , accessed 07 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:698953
Grubišić M. Proces brendiranja i promocije grada Vukovara kao turističke destinacije [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2024 November 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:698953
M. Grubišić, "Proces brendiranja i promocije grada Vukovara kao turističke destinacije", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:698953