Grubišić, M. (2019). Proces brendiranja i promocije grada Vukovara kao turističke destinacije (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:698953
Grubišić, Matea. "Proces brendiranja i promocije grada Vukovara kao turističke destinacije." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:698953
Grubišić, Matea. "Proces brendiranja i promocije grada Vukovara kao turističke destinacije." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:698953
Grubišić, M. (2019). 'Proces brendiranja i promocije grada Vukovara kao turističke destinacije', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:698953
Grubišić M. Proces brendiranja i promocije grada Vukovara kao turističke destinacije [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:698953
M. Grubišić, "Proces brendiranja i promocije grada Vukovara kao turističke destinacije", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:698953