Makek, I. (2019). Značaj primjene internetskog marketinga za razvoj malih i srednjih poduzeća u Republici Hrvatskoj (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:067345
Makek, Ivana. "Značaj primjene internetskog marketinga za razvoj malih i srednjih poduzeća u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:067345
Makek, Ivana. "Značaj primjene internetskog marketinga za razvoj malih i srednjih poduzeća u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:067345
Makek, I. (2019). 'Značaj primjene internetskog marketinga za razvoj malih i srednjih poduzeća u Republici Hrvatskoj', Master's thesis, VERN University , accessed 11 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:067345
Makek I. Značaj primjene internetskog marketinga za razvoj malih i srednjih poduzeća u Republici Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2024 November 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:067345
I. Makek, "Značaj primjene internetskog marketinga za razvoj malih i srednjih poduzeća u Republici Hrvatskoj", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:067345