Makek, I. (2019). Značaj primjene internetskog marketinga za razvoj malih i srednjih poduzeća u Republici Hrvatskoj (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:067345
Makek, Ivana. "Značaj primjene internetskog marketinga za razvoj malih i srednjih poduzeća u Republici Hrvatskoj." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:067345
Makek, Ivana. "Značaj primjene internetskog marketinga za razvoj malih i srednjih poduzeća u Republici Hrvatskoj." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:067345
Makek, I. (2019). 'Značaj primjene internetskog marketinga za razvoj malih i srednjih poduzeća u Republici Hrvatskoj', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:067345
Makek I. Značaj primjene internetskog marketinga za razvoj malih i srednjih poduzeća u Republici Hrvatskoj [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:067345
I. Makek, "Značaj primjene internetskog marketinga za razvoj malih i srednjih poduzeća u Republici Hrvatskoj", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:067345