Petričević, D. (2017). Utjecaj novih medija na rad hrvatskih agencija za odnose s javnošću (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:693494
Petričević, Doris. "Utjecaj novih medija na rad hrvatskih agencija za odnose s javnošću." Undergraduate thesis, VERN University , 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:693494
Petričević, Doris. "Utjecaj novih medija na rad hrvatskih agencija za odnose s javnošću." Undergraduate thesis, VERN University , 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:693494
Petričević, D. (2017). 'Utjecaj novih medija na rad hrvatskih agencija za odnose s javnošću', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 20 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:693494
Petričević D. Utjecaj novih medija na rad hrvatskih agencija za odnose s javnošću [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2017 [cited 2024 December 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:693494
D. Petričević, "Utjecaj novih medija na rad hrvatskih agencija za odnose s javnošću", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:693494