prikaz prve stranice dokumenta Analiza integriranih marketinških komunikacija u funkciji unapređenja poslovanja odabranog poduzeća
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Analiza integriranih marketinških komunikacija u funkciji unapređenja poslovanja odabranog poduzeća

Srnec, Stela
VERN University

Cite this document

Srnec, S. (2018). Analiza integriranih marketinških komunikacija u funkciji unapređenja poslovanja odabranog poduzeća (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:823491

Srnec, Stela. "Analiza integriranih marketinških komunikacija u funkciji unapređenja poslovanja odabranog poduzeća." Master's thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:823491

Srnec, Stela. "Analiza integriranih marketinških komunikacija u funkciji unapređenja poslovanja odabranog poduzeća." Master's thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:823491

Srnec, S. (2018). 'Analiza integriranih marketinških komunikacija u funkciji unapređenja poslovanja odabranog poduzeća', Master's thesis, VERN University , accessed 29 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:823491

Srnec S. Analiza integriranih marketinških komunikacija u funkciji unapređenja poslovanja odabranog poduzeća [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2018 [cited 2024 November 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:823491

S. Srnec, "Analiza integriranih marketinških komunikacija u funkciji unapređenja poslovanja odabranog poduzeća", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:823491

Please login to the repository to save this object to your list.