Prelog, D. M. (2023). Uloga influencera u promociji održivih turističkih destinacija putem digitalnih kanala (Graduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:466684
Prelog, Donjana Maria. "Uloga influencera u promociji održivih turističkih destinacija putem digitalnih kanala." Graduate thesis, VERN University , 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:466684
Prelog, Donjana Maria. "Uloga influencera u promociji održivih turističkih destinacija putem digitalnih kanala." Graduate thesis, VERN University , 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:466684
Prelog, D. M. (2023). 'Uloga influencera u promociji održivih turističkih destinacija putem digitalnih kanala', Graduate thesis, VERN University , accessed 08 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:466684
Prelog DM. Uloga influencera u promociji održivih turističkih destinacija putem digitalnih kanala [Graduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2023 [cited 2025 March 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:466684
D. M. Prelog, "Uloga influencera u promociji održivih turističkih destinacija putem digitalnih kanala", Graduate thesis, VERN University , Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:466684