Tot, N. (2023). Mogućnost primjene alternativnih oblika promocije radi jačanja brenda odabranog telekomunikacijskog operatera (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958141
Tot, Nika. "Mogućnost primjene alternativnih oblika promocije radi jačanja brenda odabranog telekomunikacijskog operatera." Master's thesis, VERN University , 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958141
Tot, Nika. "Mogućnost primjene alternativnih oblika promocije radi jačanja brenda odabranog telekomunikacijskog operatera." Master's thesis, VERN University , 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958141
Tot, N. (2023). 'Mogućnost primjene alternativnih oblika promocije radi jačanja brenda odabranog telekomunikacijskog operatera', Master's thesis, VERN University , accessed 08 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958141
Tot N. Mogućnost primjene alternativnih oblika promocije radi jačanja brenda odabranog telekomunikacijskog operatera [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2023 [cited 2024 November 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958141
N. Tot, "Mogućnost primjene alternativnih oblika promocije radi jačanja brenda odabranog telekomunikacijskog operatera", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958141