Tot, N. (2023). Mogućnost primjene alternativnih oblika promocije radi jačanja brenda odabranog telekomunikacijskog operatera (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958141
Tot, Nika. "Mogućnost primjene alternativnih oblika promocije radi jačanja brenda odabranog telekomunikacijskog operatera." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958141
Tot, Nika. "Mogućnost primjene alternativnih oblika promocije radi jačanja brenda odabranog telekomunikacijskog operatera." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958141
Tot, N. (2023). 'Mogućnost primjene alternativnih oblika promocije radi jačanja brenda odabranog telekomunikacijskog operatera', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 13.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958141
Tot N. Mogućnost primjene alternativnih oblika promocije radi jačanja brenda odabranog telekomunikacijskog operatera [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2023 [pristupljeno 13.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958141
N. Tot, "Mogućnost primjene alternativnih oblika promocije radi jačanja brenda odabranog telekomunikacijskog operatera", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958141