Fruk, P. (2023). Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:423929
Fruk, Petar. "Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava." Master's thesis, VERN University , 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:423929
Fruk, Petar. "Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava." Master's thesis, VERN University , 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:423929
Fruk, P. (2023). 'Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava', Master's thesis, VERN University , accessed 11 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:423929
Fruk P. Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2023 [cited 2024 November 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:423929
P. Fruk, "Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:423929