prikaz prve stranice dokumenta Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava
Access restricted to students and staff of home institution
graduate thesis
Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava

Fruk, Petar
VERN University

Cite this document

Fruk, P. (2023). Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava (Graduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:423929

Fruk, Petar. "Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava." Graduate thesis, VERN University , 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:423929

Fruk, Petar. "Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava." Graduate thesis, VERN University , 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:423929

Fruk, P. (2023). 'Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava', Graduate thesis, VERN University , accessed 02 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:423929

Fruk P. Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava [Graduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2023 [cited 2025 April 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:423929

P. Fruk, "Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava", Graduate thesis, VERN University , Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:423929

Please login to the repository to save this object to your list.