Fruk, P. (2023). Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava (Graduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:423929
Fruk, Petar. "Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava." Graduate thesis, VERN University , 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:423929
Fruk, Petar. "Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava." Graduate thesis, VERN University , 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:423929
Fruk, P. (2023). 'Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava', Graduate thesis, VERN University , accessed 02 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:423929
Fruk P. Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava [Graduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2023 [cited 2025 April 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:423929
P. Fruk, "Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava", Graduate thesis, VERN University , Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:423929