prikaz prve stranice dokumenta Uloga društvenih mreža u marketingu na primjeru odabranih hotela u Zagrebu
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Uloga društvenih mreža u marketingu na primjeru odabranih hotela u Zagrebu

Jensch, Marija Lena
VERN University

Cite this document

Jensch, M. L. (2022). Uloga društvenih mreža u marketingu na primjeru odabranih hotela u Zagrebu (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:027302

Jensch, Marija Lena. "Uloga društvenih mreža u marketingu na primjeru odabranih hotela u Zagrebu." Undergraduate thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:027302

Jensch, Marija Lena. "Uloga društvenih mreža u marketingu na primjeru odabranih hotela u Zagrebu." Undergraduate thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:027302

Jensch, M. L. (2022). 'Uloga društvenih mreža u marketingu na primjeru odabranih hotela u Zagrebu', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 18 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:027302

Jensch ML. Uloga društvenih mreža u marketingu na primjeru odabranih hotela u Zagrebu [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2022 [cited 2024 April 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:027302

M. L. Jensch, "Uloga društvenih mreža u marketingu na primjeru odabranih hotela u Zagrebu", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:027302

Please login to the repository to save this object to your list.