Jensch, M. L. (2022). Uloga društvenih mreža u marketingu na primjeru odabranih hotela u Zagrebu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:027302
Jensch, Marija Lena. "Uloga društvenih mreža u marketingu na primjeru odabranih hotela u Zagrebu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:027302
Jensch, Marija Lena. "Uloga društvenih mreža u marketingu na primjeru odabranih hotela u Zagrebu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:027302
Jensch, M. L. (2022). 'Uloga društvenih mreža u marketingu na primjeru odabranih hotela u Zagrebu', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 11.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:027302
Jensch ML. Uloga društvenih mreža u marketingu na primjeru odabranih hotela u Zagrebu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2022 [pristupljeno 11.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:027302
M. L. Jensch, "Uloga društvenih mreža u marketingu na primjeru odabranih hotela u Zagrebu", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:027302