prikaz prve stranice dokumenta Uloga društvenih mreža u marketingu na primjeru odabranih hotela u Zagrebu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga društvenih mreža u marketingu na primjeru odabranih hotela u Zagrebu

Jensch, Marija Lena
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Jensch, M. L. (2022). Uloga društvenih mreža u marketingu na primjeru odabranih hotela u Zagrebu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:027302

Jensch, Marija Lena. "Uloga društvenih mreža u marketingu na primjeru odabranih hotela u Zagrebu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:027302

Jensch, Marija Lena. "Uloga društvenih mreža u marketingu na primjeru odabranih hotela u Zagrebu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:027302

Jensch, M. L. (2022). 'Uloga društvenih mreža u marketingu na primjeru odabranih hotela u Zagrebu', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:027302

Jensch ML. Uloga društvenih mreža u marketingu na primjeru odabranih hotela u Zagrebu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2022 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:027302

M. L. Jensch, "Uloga društvenih mreža u marketingu na primjeru odabranih hotela u Zagrebu", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:027302

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.