Tomas, D. (2022). Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:415202
Tomas, Diana. "Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije." Master's thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:415202
Tomas, Diana. "Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije." Master's thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:415202
Tomas, D. (2022). 'Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije', Master's thesis, VERN University , accessed 29 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:415202
Tomas D. Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2022 [cited 2024 September 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:415202
D. Tomas, "Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:415202