prikaz prve stranice dokumenta Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije

Tomas, Diana
VERN University

Cite this document

Tomas, D. (2022). Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:415202

Tomas, Diana. "Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije." Master's thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:415202

Tomas, Diana. "Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije." Master's thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:415202

Tomas, D. (2022). 'Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije', Master's thesis, VERN University , accessed 29 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:415202

Tomas D. Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2022 [cited 2024 September 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:415202

D. Tomas, "Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:415202

Please login to the repository to save this object to your list.