prikaz prve stranice dokumenta Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije

Tomas, Diana
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Tomas, D. (2022). Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:415202

Tomas, Diana. "Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:415202

Tomas, Diana. "Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:415202

Tomas, D. (2022). 'Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 03.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:415202

Tomas D. Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2022 [pristupljeno 03.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:415202

D. Tomas, "Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:415202

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.